onsdag 1 april 2009

Massage

Igår var jag på massage. Skönt men det gjorde ont och idag är jag super öm bak på ryggen. Jag hade knutar lite här och där som hon gick på ganska bra men det känns att man är mjukare i ryggen nu än innan. Men det är väl att man ska gå några gånger å få massage för att få upp dessa knutar riktigt.
Idag har jag jobbat som vanligt och bara njuter av det vackra väder som vi har. Det är så härligt att se solen och att den tar bort snön. Den minskar jippi. Men vi har mycket kvar än på våran tomt. Allt känns så mycket lättare när solen är framme.
Ikväll blir det väl att fortsätta i tvättstugan som man nu börjar se en ände på. Kul ska det bli när det blir klart och man kan börja planera lite ordning där inne. Får man se hur länge den ordningen håller i sig hihi.
Må så gott och ta hand om er.
Kram på er:-)

2 kommentarer:

  1. ja jag väntar med stor spänning och nyfikenhet på att åka ner och kolla eller se bilder här men vet att det kommer bli kanon ha det bra och glöm inte greys idag kram jessica

    SvaraRadera
  2. ja jag vet har tänkt att hämta dom nu nån dag gå igenom och ta med till dakapå

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig