onsdag 22 april 2009


I måndags var jag och syster min in till Hudik och skulle kolla den nya inredningsbutiken som öppnat. Fredrik & Micael heter butiken. Butiken har tidigare legat i Sundsvall men har nu flyttats hit vilket vi är väldigt glada över.
O lite shopping vart det. Inte lika mycket som jag skulle ha vilja handla men det kostar ju oxå.
Tyckte ängeln var så fin. Och tavlan tänkte jag ha i planeringen som kommer att bli vid ytterdörren.
I går var jag på inredningsparty men handlade inget. Det fanns mycket men inte något som kändes att jag ville ha just då. Men det var roligt att komma iväg och träffa lite folk och få lite gott fika.
Idag har jag jobbat vilket har gått väldigt bra trots att jag är så trött. Efter jobbet var jag och kollade lite skor till boysen men hittade inga så det kommer nog att bli en tur till Söderhamn i helgen kanske. Där brukar jag alltid hitta och då kan man ju prova på dem direkt
Maken är i Södertälje på kurs och kommer hem i morgon. Själv ska jag ta och lägga barnen och sen plocka lite i vardagsrummet och tvättstugan. Tänk att det går så lätt att tvätta men sen ska det ju tas reda på oxå. Det hjälper inte att man knäpper med fingrarna heller. Har provat kläderna flyger inte in i garderoben ändå.
Hoppas att ni har det bra.
Må så gott och ta hand om er.
Kram Carina :-)

2 kommentarer:

  1. morning
    jisses vilken söt ängel
    var det dyra saker i affären?
    ja tvätta är ju en grej men att ta reda på den en annan helt klart, den kan hänga rätt länge innan den åker in i garderoben.
    ha en bra dag lolla

    SvaraRadera
  2. hejsan ja max har sagt många gånger att han måsta vissa dig sitt öra hihi. Jätte fina saker du hittade idag är jag ledig så ev ska vi ta en sväng in till stan och spana in affären och clas olssons som öppnar idag sen blir det väl att vara ute då det är så fint väder idag ha det bra kram jessica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig