lördag 18 april 2009

Grabbarna bus

Måste bara visa ett kort med boysen när de står i ett dike men vatten. Och det fanns faktiskt stunder då de satt ner.

Vad härligt det är att se lyckan i deras ögon när de får vara i vatten och leka och skönt för en annan när man vet att de har kläder som tål.
Traktor fick vara med oxå och bli lite tvättad.
Nyss kommit hem från mor och far. En mycket mysig dag tillsammans med dem.
Vi var och köpte en tidig födelsedagspresent till mig från mor och far. Sen var vi och vart bjudna på lunch vilket smakade väldigt bra.
Tackar mamma och pappa än en gång för den fina presenten som jag fått. Den kommer att komma till användning nu när vardagsrummet är klart. Så nu vill jag ju ha klart det rummet ännu fortare. Bild kommer på vad det är när vardagsrummet är klart.
Hoppas att ni har det bra och att ni får en underbar lördagskväll.
Ha det bra.
Kram Carina :-)

3 kommentarer:

  1. låter so ni har haft en kanon dag och om dina föräldrar vill ha en dotter till att ge presenter till så kan dom adoptera mig hihi syns snart ska bli gott med vin och trevligt sällskap som man får när du kommer är en perfekt avslutning på denna dag ha det bra kram jessica

    SvaraRadera
  2. hejsan
    vilken lycka för dessa goa grabbar, du vet vad små killar gillar du.....
    Blev attans så nyfiken på din present, spännande...
    Visst är det härligt med sina föräldrar när de finns så nära.
    Ha en härlig lördags kväll..
    kram lolla

    SvaraRadera
  3. Sitter här och kikar in på din blogg :-). Nyfiken blir även jag på vad du har fått - spännande. Våra föräldrar är bra för goa...I love them. Jag har putsat fönster, bakat en kaka & bjudit grannarna på. Jonas & Elina kom hem. Jag & Elina, grannarna eldade vallarna,skönt - nu är det vår!.Kjell hjälpte Jonas fixa bilen inför besiktningen. Må så gott. Kramizz från Systra

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig