torsdag 2 april 2009

Lösnaglar

Nu i kväll har jag, syrran och en arbetskamrat till systra suttit och satt på oss lösnaglar. Vi ska ju på fest imorgon. Sjukhusets 80-tals fest. Och då kom vi på den smarta idén att vi skulle ha lösnaglar vilket inte var det lättaste att sätta dit. Det vart ganska bra men det är ju inte så att man ska titta nära. På håll ser det kanon bra ut. Kul.

Annars har det varit jobb idag.
Farmor till boysen ringde och frågade om Peter ville komma till dem och sova över vilket han ville. Oskar var där för några helger sen så nu var det P:s tur.

Kul grej. Och roligt hade vi medans vi gjorde detta.
Hoppas att ni har det bra och att ni får en kanon härlig helg.
Må så gott och ta hand om er.
Kram Carina :-)

3 kommentarer:

  1. Det blev ju bra hoppas ni får kul imorgon jag blir lite avis på er som ska gå på 80 tals fest hoppas ni får kul kram jessica

    SvaraRadera
  2. hejsan!!
    hoppas ni får en rolig kväll,men det vet jag att ni får...ni är ju kulig både syrran och du :)hälsa henne så gott..
    snyggt med långa naglar...
    Om du vill så stckar jag gärna en disktrasa till dig.. vilken färg vill du ha ??

    ha det gott.. Ellinor "lolla"

    SvaraRadera
  3. åå, va kul med fest!! du får måla naglarna knallröda! ála dallas, you know haha

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig