söndag 19 april 2009

Årets första grillning

Ja då har man gjort första grillningen för i år och som vanligt när det är god mat äter man ju så det står ut genom öronen. Det är ju så himla gott med grillat och speciellt första gången. Tanken var att vi skulle grilla igår men så vart det inte eftersom vi hade ätit rejält på lunchen. Så då tog vi det idag istället. Vi grilla hel kotlett och pojkarna fick grillspett med korv och köttbullar. Vilket var väldigt uppskattat från deras del. Spännande med något nytt.

Annars idag har vi varit upp till Westmans en sväng. Barnen fick leka och Morgan hjälpte dem med den nyinköpta TV i köket. Sen vart det tvättning på en av bilarna och passade även på att byta till sommardäck. Så nu drar vi väl ner mer snö hihihi. Sen var jag på Dollars och handlade två tavlor och gardiner till vardagsrummet. Gardinerna är nu sydda och sitter uppe i fönstren. Så nu är det bara lite småplock kvar sen är det klart. SKÖNT. Den här helgen har bara susat förbi i en väldans fart och imorgon är det måndag .Men i morgon öppnar en ny inredningsbutik i Hudiksvall som kommer från Sundsvall. Så dit ska jag och syster min i morgon och kolla. Kul. Hoppas att ni har haft en underbar helg och att ni får en härlig vecka som kommer. Må så gott och ta hand om er.

Kram Carina :-)

2 kommentarer:

  1. hej vad kul att ni är klar jag dör av nyfikenhet hur det blev, säkert jätte fint.
    tacka mogge för att han var så snäll och hjälpte mig dottra satt och åt kvällsfika där i kväll hihi.
    Å vad spännande med att dom öppnar imorgon jag får väl försöka ta mig en sväng i veckan. Nej nu ska jag sluta ha det bra kram jessica

    SvaraRadera
  2. hejsan
    tusen tack för dom fina orden...kul att man kan inspirera lite
    En ny affär i stan !!!!!hade jag ingen aning om vart ligger den??
    Hoppas det blir en bra med rimliga priser
    önskar dig en härlig måndag....
    spännande med erat vardagsrum :)
    Lolla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig