onsdag 29 april 2009

Goda vänner växer inte på träd..

Nä goda vänner växer inte på träd men jag har haft turen att finna en underbar vän.
Som alltid finns där när jag behöver hjälp eller bara kan sitta och lyssna när jag behöver prata.
Idag så skulle vi ha vår onsdagsträff då vi gör något utan barn och makar. Idag skulle vi till stan och fika.
Men först måsta jag hem och hämta boysen på dagis, in till stan och handla sen hem och fixa mat för att sen bli hämtade av min goa vän för att åter igen åka till stan och fika.
Hon ringer när jag är på jobbet och på väg hemåt och frågar om hon ska hämta pojkarna på dagis samtidigt som hon hämtade sina barn så slapp jag åka fram och tillbaka. Kunde jag åka och handla direkt.
Så hon hämtade mina två barn och sina tre barn.
Denna människa är en otroligt god vän som jag är väldigt tacksam för att jag har fått äran att lära känna.
Tack Jessica för att du alltid finns där för mig och min familj. Vi älskar dig och din familj.

Kram Carina :-)

2 kommentarer:

  1. morning
    Gud vad mysigt med era onsdagar, måste vara superkul....
    Ja det är värt massor med en vän som alltid finns för en.
    Hon verkar toppen Jessica, men det är ju du åxå.....
    kram lolla

    SvaraRadera
  2. ´hihi du får det att låta som jag gjorde något bra men det var ju en självisk handling då vi ville hadina grabbar för oss själv ett tag, så vi kunde busa lite och äta glass hihi.
    Men tack för dom varma orden och för att du finns för mig med, du är en underbar vän du med. kram jessica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig