söndag 12 april 2009

Vår

Vilka dagar det har varit nu. Igår var det lite trögt när det börja med dimma men senare så sprack det upp och vart kanon väder. Och lika är det idag och även värmen är med nu. Suttit ute en sväng nu och bara njutit och lyssnat på alla fåglarna. Vilken körsång de bjöd på. Härligt.

Och det bästa är ju att det vackra och varma vädret tar ju bort snön vilket jag tycker är kanon. Vill inte ha snö nu på gårn vill börja kratta och fixa till trädgården. Har inga direkta planer på vad jag vill göra men det brukar komma eftersom.
Som ni ser har vi ganska mycket snö kvar men även några vårtecken har kommit fram i rabatten.
Nu har makens bror kommit med ett tapetser bord så nu är det dags att börja tapetsera i vardagsrummet. Kul. Får vi se hur det går eftersom det är lite mönsterpassning. Men det ska nog gå bra hoppas jag.
Hoppas ni har det bra och får en fortsatt bra söndag.

Kram Carina

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Kul att du hittade till min blogg! Ser att ni också har fått lite vårtecken, trotts lite snö kvar. Här han NÄSTAN all snö smält, inte mycket kvar. Spännande att få lite nytapetserat. Hörs. Ha en fortsatt bra påsk! Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. vad spännande vi varförbi idag då vi var ute och cyklade men det såg ut som ni tog en tupplur hela familjen hihi ska ni tapetsera kväll eller kan man komma över och surra lite och ev ta nå gott att dricka? ha det kram jessica

    SvaraRadera
  3. ja lilleman och storkillen var hemma då vi skulle till hc å ta halsprov dottra fick vara på fritids storkillen var helt frisk lilleman och gogumman hade lite utslag så dom tog odling och skickar iväg och kollar om dom blir dårlig då får dom behandling jag var helt frisk så det kan ju inte vara smittsamt ha det bra kram jessica

    SvaraRadera
  4. Skönt att snön är på väg att smälta bort hos er! Skoj med tapetsering, lycka till! Kram M

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig