tisdag 7 april 2009

Målning

Ja nu får penseln jobba igen. Nu är det en byrå som får ändra färg. Gissa vilken färg?. Jo vit så klart. Har tänkt länge att den skulle målas om men det har inte blivit men nu är det på gång iaf.
Bilder kommer när den är klar.
Och tvättstugan är klar men den är inte så att jag vill knäppa kort ännu så det kommer oxå.

Annars idag har det varit arbete. Helst hade jag vilja legat kvar i sängen i morse och sovit vidare men inte då. Det var så tråkigt dimmigt väder ute så det var inge roligt alls. Så idag har det varit en lång dag men nu är det snart sängen som väntar och så får man hoppas på att det blir en bättre dag i morgon men mycket sol och värme.

En prommis har jag oxå hunnit med idag. Känns på en gång i ryggen efter två dagars gående att den mår mycket bättre. Så nu är det bara att hålla i.
Nä nu ska jag ta med mig en tidning och gå och läsa i sängen. Blir nog inte så mycket läsning tror jag innan jag tittar på insidan av ögonlocken.
Hoppas ni all mår bra och ta hand om er.

Kram Carina :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig