lördag 29 augusti 2009

Röjningsdag

Vad härligt det är att vakna på morgonen och se att solen skiner ute. Man blir så glad och allt känns lite lättare.
Då var det lördag igen och jag tycker som vanligt att veckorna bara springer iväg med en. Men det är väl bara att hålla i sig och följa med.

Idag har vi tänkt att vi skulle röja lite runt huset. Mellan oss och ett annat hus är det en massa småträd som vi har tänkt tagit bort. Kan tänka mig att det kommer att bli väldigt ljust efteråt. Men skönt så kanske det inte blir lika mycket löv på gården som ska krattas bort nu i höst ;-)

Det är vad vi har tänkt syssla med idag och sen är det väl dags att fylla på kylen så en handling står oxå på att göralistan idag.

Hoppas att ni får en härlig lördag.

~Kram Carina~

8 kommentarer:

  1. Hej! Å tack detsamma!!!
    Så fint du dekorerat. Rönnbär är ju så mysigt o höstigt!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Skönt med röjardag. Jag ska sortera en massa tidningar idag.:-) Kramis

    SvaraRadera
  3. Skönt att få in lite ljus och framför allt att slippa kratta löven!!! ;) Låter bra det att ni ser hem till oss, då kan vi stå och vinka hihi :)
    Ha det! Kram

    SvaraRadera
  4. hejsan
    Här har det röjts innomhus fy fasiken det var som i ett stall här :)
    Kattorna drar in enormt md skräp och smuts...
    men nu är det frächt och rent....
    Och ni..har ni fått drt fint runt huset???
    ha en fin helg lolla

    SvaraRadera
  5. Ser att du också gillar rönnbär... Ha en skön helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Visst är det fint med rönnbär...tänk vad mycket fint det finns i naturen som är alldeles gratis som vi kan njuta av....Vad skönt med en röjardag...det skulle behövas här med! Må så gott vännen! Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Här ska det röjas på lördag om det blir som jag tänkt mig:-)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. kikar in o tackar för titten...Kram Therese

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig