fredag 14 augusti 2009

Fredag.

Vill börja med att tacka er alla för era goa kommentarer. De värmen och man blir så glad.
Ja då var det fredag och helgen är nära.
Solen skiner ute med det känns att det är en annan luft nu. Lite kallare. Hoppas ändå på lite värme igen annars känns sommaren så kort och höst/vinter blir så lång.
Kvällen kommer jag och mina arbetskamrater att tillbringa hos våran goa arbetskamrat Gun i hennes stuga. Det kommer att bli väldigt roligt att få komma dit och se hur den ser ut. Man bildar sig ju en bild om saker man hör mycket om och då är det så spännande att se om det är rätt bild.
Annars i helgen är det ett 5 års kalas i morgon som jag och äldre sonen ska på . Det ska bli spännande då det är en badkalas. Det kommer att äga rum på en strand i närheten där vi bor.
Så hoppas verkligen på fint väder och värme så det kan badas.
Sen söndagen har vi ingen direkt planerat men det kommer nog något. Skulle ha varit till min syster och fått mina grabbar klippt stor som liten. Det är syster som klipper killarna i våran familj o på så viss sparar man ju lite pengar. För det kostar ju en del att klippa sig.
Önskar er en riktig trevlig helg och hoppas att solen skiner på er vart ni än befinner er.
~Kram Carina~

1 kommentar:

  1. just nu; 19 grader å sol/moln. det verkar lovande!! sitter å spånar så här i sista sekund på lite kuliga lekar OM man inte skulle kunna bada.. Hmmm.. Julian å jag är INTE överens, men det är ju hans kalas så jag får väl ge mej *haha*
    ha det så kul ikväll!
    kramen

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig