fredag 7 augusti 2009

Fredag

Ja då har det hunnit blivit fredag igen. Vad veckorna går fort tycker jag.
Det har varit kanon väder även idag. Varmt och skönt. Ser ute som det kommer att hålla i sig över helgen. Man kan ju hoppas
Ikväll har vi ätit grillat till middag och suttit ute och det var så härligt. Å gott var det oxå.
Tänkte jag skulle vissa vad jag gjort i sovrummet. Vi har haft en vägg som stått tom och jag har inte vetat vad jag skulle göra med den. Men nu är det lite mer liv på väggen.


Den här hängaren har jag gjort själv. Inte riktigt nöjd men den får duga. Nu måste jag bara funderar vad jag ska hänga där. Vill nog inte hänga kläder där. Kanske det kommer att hänga lite tavlor med ordspråk på. Vi får se vad som hamnar på krockarna.

Nu ska jag gå upp o ha fredagsmys med familjen och sen när boysen somnat ska jag nog ta ett glas vin o sätta mig på balkongen och njuta av den varma sommarkvällen.
Imorgon tänkte jag ta en tur in till stan o kolla in en loppis en sväng sen hem och försöka att få lite färg på sig när solen äntligen framme. (Om den är framme i morgon).
Må så gott alla glada och ha en fortsatt bra fredag och helg.
~Kram Carina~

6 kommentarer:

  1. Din hängare är jättefin den tycker jag du ska vara jättenöjd över! Ha en skön fredagkväll! Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Du kan du. Jättefina saker.:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt nu med sommarvärmen...Det är bäst att passa på o njuta!! Jättefin hylla du hade i sovrummet! Trevlig Helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Ville bara kika in o önska dig en Trevlig o Solig Söndag! Många Kramar Therese

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig