lördag 22 augusti 2009

Har nyss avklarat middagen som idag vart tacos. Mumsigt värre. Men det är ju så att man äter ju mer än man ska eftersom det är så gott vilket resulterar i att man bli proppmätt.
Idag har vi varit på kalas som hölls i skolans gympasal. Det var Star Wars kalas. För mer bilder eftersom jag glömde kameran kan ni titta in till Jessicas blogg www.storaochsmadrommar.blogspot.com . Det är hennes son som fyller 5 år i morgon och hade kalas för kompisarna idag. Det var ett mycket roligt kalas. Barnen sprang runt och hade det skoj.
Mycket gott fika och mumsig tårta.
Nu sitter barnen med en varsin gottapåse och väntar på att Bompa ska börja.
När de somnat sen ska jag ta en prommis upp till min goda vän Jessica och kan hända att det slinker ner något glas vin ;-) Det är ju bäst att man passar på att äta och dricka gott nu för till veckan har jag tänkt att lägga om mitt intag av föda. Hade tänkt att jag skulle köra GI ett tag. Känner att semestern hade några extra kilon åt mig som jag tänkt att jag skulle försöka få bort.
Hoppas att det har slutat att regna för idag för det har regnat hela dagen. Annars blir det regnställ på när jag ska ut på promenad.
Hoppas att ni har haft en bra lördag och att ni får en fortsatt bra kväll.
~Kram Carina~

5 kommentarer:

  1. Ja jag har tre trötta barn jag med och vill bara tack för att ni kom hoppas grabbarna inte får mardrömmar ha det bra kram jessica

    SvaraRadera
  2. Skönt att gå promenad! Vad kul med Star wars kalas! Ha det så gott! Stor kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Mat är gott i alla dess former!
    Tack för länken och lycka till!

    SvaraRadera
  4. Mysigt med kalas...Starwars kalas lät ju jättekul,,roligt med teman...min son hade garanterat älskat det!!

    Trevlig lördags kväll!!
    Kramis Millis ♥

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig