onsdag 19 augusti 2009

Ja tänk vad dagarna springer i väg. Förstår inte vart tiden tar vägen.
Skrev ju i mitt tidigare inlägg att jag skulle visa lite bilder från när vi var till Gun i hennes stuga. Har jag gjort det kanske NÄÄÄ. Förstår inte vad det är med mig. Är så trött på kvällarna så jag orkar inte med något.
Sen har jag ju fått en förkylning som följer efter mig vart jag än går. Men det känns som jag håller på att bli av med den nu.
I fredags var vi ju till Guns stuga och vilket härligt ställe. Direkt när man kom dit kände man ett lugn som gick genom kroppen. Stugan låg på en liten höjd och nedanför hade de en sjö. Och det var så fint runt omkring. Så nu förstår jag Gun när hon säger att det är så skönt att åka ut dit.
Gun hade fixat en supergod sallad med tillbehör och till fikat fick vi tårta med mycket god fyllning. Det var smultron mellan om jag inte kommer ihåg fel. Väldigt gott var det.






Under fikat så får jag ett kuvert med ett papper i där det står att vi ska ut och äta för att fira att jag fyllt år. Vilket var en mycket trevlig överraskning tycker jag.


När vi var på väg hem var solen på väg ner och det var så fint över sjön. Ja tänka sig vilket guldställe. Hit kommer jag gärna tillbaka Gun.

I lördags var det dax för en kompis till P 5 årskalas. Och det var inte vilket kalas som helst utan badkalas uppe vid Bjärtsjön. Och vilket kanon väder det vart då. Strålande sol nästan hela tiden. P han hoppade i direkt o badade. Badkrukan mamma stod på land och tittade på. Nöjde mig med att doppa tårna. Ett mycket skojigt kalas var det.

Imorgon är det torsdag och man har lite sovmorgon. Börjar jobba kl 9. Så det är skönt.

Lördag är det dags för ett till 5 årskalas. Då är det Star Wars kalas. Så det ska bli spännande.

Nä nu ska jag ta och gå i säng och försöka att sova bort förkylningen. Ha det så gott allihopa.

~Kram Carina~

1 kommentar:

  1. Vad kul att bli firad! Mysiga bilder också...lycka till på kalaset på lördag! kram Therese

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig