torsdag 3 september 2009

En liten bloggvila.

Hej alla goa.
Ja här råder det just nu en bloggvila.
Har kommit upp saker som gör att jag känner att jag orkar inte blogga just nu.
Det är så att vi har fått fukt nere i källarplanet. Inget roligt.
Så nu är det att gräva runt två sidor av huset som sedan ska dräneras med matta som gäller en gång. Sen är det att ta itu med det som är på insidan.
Nu i kväll har bröderna Nilsson varit hit och kollat. Det är de som ska gräva runt huset.
Så det är bara att hoppas att de kan komma snabbt och göra detta.
I söndags när vi hittade mögel på en vägg ner efter golv listen kändes det väldigt tungt. Tror jag grät hela dagen. Såg hur pengarna bara rann iväg.
Idag känns det bättre inte bra men det har lagt sig ett litet lugn.
Hoppas att ni har det bra.
Må så gott.
~Kram Carina~

11 kommentarer:

  1. Men...jag skickade en kommentar...och den stack bara iväg helt plötsligt. Grr...

    Jag förstår hur det där känns alltså. Tråkigt och ledsamt som bara den. Drygt runt huset också, blir det.

    Men...sedan är det klart och då känns det riktigt bra att det där blev gjort.

    Kramis gumman

    SvaraRadera
  2. Fy jag lider med er. Inge roligt alls med fukt och mögel...... Men de blir nog bra när allt är klart!!!! Wilmer kommer nog gärna att vilja gå ner och hälsa på er då dom är där och gräver skulle jag tro. =)
    Kramar!!!!

    SvaraRadera
  3. hejsan
    jag tycker riktigt synd om er..vilken jädrans otur och dyrt blir det ju åxå...
    Mössorna vill jag inte ha ett öre för..är så glad att kunna ge grabbarna något, det händer inte ofta kan jag tycka ibland...kul att kunna glädja andra..
    Men ni är välkomna ändå och hälsa på ;)
    kram lolla

    SvaraRadera
  4. Vill bara säga att jag tänker på er och hoppas att det ordnar sig till det bästa och att det inte blir alltför dyrt! Kramar från Maria

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Vad tråkigt för Er....Tyvärr drar det ju med sig en del jobb o pengar! Men hoppas verkligen att det ska ordna sig till det bästa! En stor kram till dig från mig! Therese

    SvaraRadera
  6. Åhh.. :( Tänker på er och skickar en massa kramar.. :)

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket för dina alltid så snälla ord!
    Men vad trist, mycke jobb, Har en gubbe som kör grävmaskin o brukar hållas med såna uppdrag!
    Ha en go helg!
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  8. Vi har med börja fått lite fukt i källaren..idag blir det att städa.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Kikar in o Tackar för titten....Önskar dig en fin söndag vännen! kram Therese

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Vilka tråkiga nyheter..men hoppas att det ordnar upp sig för ER......

    Må så gott//MiaMaria

    SvaraRadera
  11. Tack för titten....Hoppas att det går bra för Er! Många Kramar Therese

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig