torsdag 30 juli 2009

Borgarparken

Torsdag o snart är det helg.
Tänk vad tiden springer iväg med en.
Idag har jag jobbat vilket har varit lite segt. Det märks att det är mindre mottagningar nu under sommaren. Men det är konstigt att dagarna går så fort ändå.
Var ner på stan efter jobbet o skulle kolla efter solglasögon till boysen.
Maken ringde och frågade vart jag var för då var de i Borgarparken o lekte så jag tog o gick dit.
~~~~~~*~~~~~~


~~~~~~*~~~~~~
Nu ska det ta o läggas två boys. Börja med lite sovrutiner igen eftersom det är drygt en vecka tills de börjar på dagis igen.
Sen ska jag börja lite med mina planer med en tom vägg i sovrummet. Bilder kommer när det är klart. Förhoppningsvis detta år ;-) Känns som jag står o stampar. Vill mycket men kommer inte mig för att börja.
Hoppas att ni har haft en trevlig torsdag.
Ha det gott o ta hand om er.
~ Kram Carina ~

2 kommentarer:

  1. Hej svejs! Albin ringde hem till mig i kväll
    (ska sova hos mormor) och berättade att han träffat er i parken. Han berättade oxå att Oskar hade gips på armen...
    Mormor brukar skoja och säga att Albin känner så många. Så fort hon är på stan med han, så är det någon som "hejar" och hon vet inte alls vilka det är.... Ha det!

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för titten! Jag känner igen mig i det du skrev att ibland står man o stampar på samma ställe hela tiden. Men det är det som är så bra när man varit borta ett tag för då ser man sitt hem med lite "nya ögon". Jag blir lätt hemmablind!! Lycka till med sovrummet! Kram Therese

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig