torsdag 2 juli 2009

Bara myser


Vi är hemma och bara myser av att få vara lediga.
Barnen de badar om vart annat i poolen. För vi har inte tagit oss i väg till någon strand än. Men de är nöjda att vara hemma i poolen. Och det är jag glad för. Jag är ingen som vill vara och trängas med folk på en strand.

Vi har hållit oss inne än så länge idag för det är så varmt ute och barnen som jag börjar känna av att det har varit mycket värme ett tag. Men det är härligt. Man ska väl inte klaga men det hör ju till svensken att klaga......;-)

I tisdags var jag och två goa tjejer in till stan på Sigge Hill Jukebox på Folkan.
Å vad roligt det var (mindre roligt i går onsdag men det är smällar man får ta).
Vi dansa och det var så man hade ont i fötterna när man for hem. Men det är så roligt att dansa när de spelar bra musik. Då är det svårt att stå still.
Så tack Jessica och Helena för en mycket trevlig kväll.

Ha det så gott alla.
Kram Carina :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig