fredag 24 juli 2009

Fredag

Ja då var det fredag o man har gjort en arbetsvecka. Men denna vecka har gått så fort. Det brukar inte var så när man kommer tillbaks från semestern. Å tråkigt väder är det ju. Regn regn och lite till regn. Börjar nu bli less på detta o vill ha solen tillbaka. Allt går så mycket lättare när solen är framme.



Men efter regn kommer ju solsken säger ju ordspråket. Men hur mycket ska det behöva regna innan solskenet kommer då?


Trodde solen skulle orkar titta fram men inte då.

Jag o boysen är ensamma hemma. Maken har tillsammans med 3 till åkt till Gotland på rally o kommer inte hem förrän på måndagsmorgonen.
Barnen har sovit hos farmor o farfar i natt eftersom jag har jobbat i dag. Ska skjutsa dit dem på söndagskväll igen.

Så i kväll vart det fredagsmys med dipp chips gurk- o morotsstavar. Mumsig.




I morgon hade jag tänkt om vädret tillåter att vi skulle ta en utflykt till skogen o titta om vi hittar några blåbär. Alla säger att det finns mycket o att de är stora. O då är det kul att plocka.

Lite shopping har det blivit oxå. Fick presentkort när jag fyllde år. Eftersom jag inte använde hela summan på kortet så kommer det snart att bli ett besök till där. Kul.


Fredrik & Micael heter inredningsbutiken o de är ganska nya i Hudiksvall.
Tidigare har den legat i Sundsvall. Mysig affär.
Hoppas att ni har det bra och att ni får en härlig helg.
Kram Carina :-)

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt skön dag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hejsan vad kul att få shoppa loss och du har ju en del du kan handla med avis nej inte ja jo det är jag hihihi. Ja vi ska nog till skogen vi med mamma kommer idag och sover då jag jobbar imorgon ha det så bra och det är bingo med extra hög vinst på onsdag ska vi åka?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig