lördag 4 juli 2009

Egen tid

Idag har jag fått egen tid att gå o shoppa loss i stan.
Det var så härligt att gå och titta i lugn o ro. Och inte var det mycket folk som var ute heller så det var inga att trängas med.
Å vad det finns mycket fina kläder. Hade kunnat handla hur mycket som helst men plånboken tyckte inte detsamma. Typiskt.
Men hittade två tunikor som jag tänkte att jag skulle ha på fredag.
Försökte att knäppa kort men det blev inte bra. Man ser inte riktigt hur de ser ut så jag får visa dem senare.
Annars har vi inte gjort så mycket idag. En soft dag har det blivit. Skönt det oxå för till veckan kommer det inte att bli det när det ska förberedas för fest i huset.

Hoppas att ni får en fortsatt trevlig lördagskväll.
Kram Carina :-)

2 kommentarer:

  1. Egen tid behöver man. Jag skulle behöva massor av det.:-) Kramis gumman

    SvaraRadera
  2. å det låter inte dumt det egen tid på stan ser fram emot fredan ha det bra kram jessica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig