söndag 26 juli 2009

Loppis

Idag har jag o boysen varit på 2 loppis.
Den ena var på Köpmanberget inne i Hudik och den andra låg efter vägen hem.
På den första loppisen var det så mycket folk och det var ju inte direkt några som tog hänsyn till att det fanns fler folk där. Så där vart vi inte länge. Pojkarna hittade några leksaker som de fick handla för att de var så duktiga där. Jag hittade inget.
Men sen stannade vi på en loppis på vägen hem.
Dessa kommer båda att bli vita och stå nere i gillestugan

Jag o boysen är fortfarande hemma själva imorgon kommer maken hem från Gotland.
Ska skjutsa pojkarna till farmor o farfar senare idag så de får sova där o vara där i morgon då jag jobbar.
Och regnat har det ju oxå gjort i dag vilket hör till det vanliga nu för tiden.
Det började ju bra med sol i morse men regnet måsta bara ner.
Ha det nu gott alla goa där ut.
Kram Carina :-)

3 kommentarer:

  1. Tack för din gulliga kommentar!
    Vilka fynd du gjort!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. finfina saker du hittat de kommer att bli kanon när de blir vita....den färgen är ju helt magisk :-)
    Handlade inte så mycket i gävle men kul att röra på sig lite ialla fall...
    Köpte en massa billigt garn förståss
    kram lolla

    SvaraRadera
  3. Loppis blir som en drog..det är en kick att hitta fina billiga saker.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig