lördag 27 juni 2009

Vilken dag.

Idag har det varit varmt och skönt (är det väl bästa att man säger). För man ska inte klaga nu när värmen äntligen har kommit. Men..........

På dagens schema har det varit en tur på auktion, lämnade sen äldsta sonen på kalas (vilket kändes konstigt och jag tror inte att mamma är redo för det riktigt än att lämna honom och åka därifrån hmhm). Sen for jag och min goda vän Jessica tillbaka på auktionen då det fanns lite intressanta saker.
Det var mycket man ville ha men det var det andra som ville oxå. När jag går på auktion lägger jag inte ner hur mycket som helst pengamässigt. Och så blir jag lite snål när jag sitter där.
Men det är väl meningen att man inte ska ha saken då kanske.

Badat har pojkarna gjort i deras "lillpool" idag.
Tog även ett "kvälldopp". Tänkte att de skulle få svalka av sig lite innan de skulle gå och sova. Men de hade det svårt att somna ändå när det är så varmt inne.

Har nu suttit ute på balkongen i solen med ett glas vin och tittat i inredningstidningar. Men nu började myggisarna att hitta dit oxå så jag gick in och satte mig här framför datorn en stund.

Ha det gott alla och var rädda om er.
Kram Carina :-)

2 kommentarer:

  1. hejsan
    ni verkar verkligen njuta av ledugheten du och pojkarna....
    auktion är kul men jag säjer som du,inta lägger jag ut för mycket pengar på sakerna, men har man tur kan det bli en massa fynd...
    I morgon åker syrran och jag ned till Ullredan,gissa om jag längtar....
    ha en fortsatt härlig helg

    SvaraRadera
  2. Hejsan tack själv för en trevligdag, jag å måns fick en lugn och skön kväll bara vi två då m gått ner till er. SÅ vi badade och tvätta oss och myste ha det bra idag kram jessica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig