onsdag 24 juni 2009

Äntligen

Igår fick vi äntligen träffa våra goda vänner som kommit hem från landet over there.
Å det var så kul. Barnen lekte och det märktes att de varit från varandra ett tag. Skönt att de är hemma igen.

Ja tänka sig att det är tredje dagen på semestern och det är ju kanon väder ute. Idag verkar det som det kommer att bli jättevarmt.
Idag ska jag till frissan vilket kommer att bli skönt att få av sig detta långhår. Det har kommit nu till att man inte kan göra något med håret det bara hänger. Så idag kommer jag nog att gå tillbaka till min vanliga frisyr. Tänkte att jag skulle spara så att man kanske skulle göra något annat. Men känner att jag saknar min gamla frilla.
Boysen ska jag skjutsa till farmor och farfar så de får vara där.

Nu har yngsta sonen vaknat så nu är det bästa att ta och fixa frulle och vi ska äta ute tänkte jag. Härligt med sommar och värme när man kan sitta ute och äta det smakar ju lite extra gott då.
Ta hand om er och ha det så härligt i sommarvärmen.
Kram Carina :-)

3 kommentarer:

  1. hejsan ja vi har saknat er vi med tack för att ni finns och är våra underbara vänner. Måns ville leka med peter idag med men jag ser ju att ni ej är hemma så ev imorgon kan peter komma upp då jag jobbar kväll men magnus är ju hemma plus 8 veckor till fy vad orättvist va hihih ha det bra kram jessica

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Härligt med semester skulle jag tro...och det fina vädret,jag jobbar denna vecka ut sedan börjar min ledighet....längtar
    Skönt för pojkarna att få vara lediga,njuter de eller saknar de dagis???
    Ha en ännu fin dag
    kram lolla

    SvaraRadera
  3. hejsan det är du som ska ha tack för att du ville låna honom, han somna vid 20 tror jag sover nu iallafall och magnus med hihi ha det bra kram jessica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig