måndag 22 juni 2009

Då var den första dagen på semestern avklarad. Och den började ju kanon.
Med strålande solsken och inte ett moln så långt ögat kunde nå.
Men ju mer dagen gick mer moln kom och de vart mörkare och mörkare. Och två omgångar hördes det åska. Tycker att det är lite mysigt så länge den är på avstånd och inte ställer till med en massa.
Dagen har vi tillbringat ute från morgon tills det var dags för middag. För då hängde regnet i luften. Och mycket riktigt så kom det en väldans skur.
Men efter regn kommer ju solsken och det stämde ikväll.
Vi har haft en kanon dag och äldsta sonen sa i morse till frukost: -Jag älskar att vara hemma och vara ledig när det är en sådan här härlig dag ute.
Så håller tummarna att det kommer bli en kanon dag i morgon oxå.

Vill även passa på innan jag avslutar mitt inlägg att önska våra goda vänner familjen Westman välkommen hem från resan till USA. De har varit där i två veckor och vi har saknat dem JÄTTE MYCKET. Så nu längtar jag tills vi får träffas.

Ha det gott alla.
Kram Carina :-)

2 kommentarer:

  1. å vi längtar efter er, ev kan vi kanske komma ner i eftermiddag jag och pojkarna men jag ringer dig. ha det bra kram j

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en superbra vecka med mycket sol och sällskap av vänner.;-) Kramis

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig