tisdag 3 mars 2009

Välkommen hem till oss.

Denna del är jag inte riktigt nöjd med. Drömmen är att jag kanske någon gång i framtiden ska hitta en runt vitt (eller så kan man måla vitt) bord. Jag drömmer väldigt mycket om bord just nu hihihi. Det som står där nu är ett gammalt köksbord men det får duga ett tag till. Och sen är det ett vittrinskåp som är överfullt med glas. Men det är inget som jag vill kasta heller. Kanske hittar någon ny plats i huset åt dem.

Denna möbel är ett arvegods efter min gammelmorfars bror. Denna var träfärgad förut men jag målade den vit. Jag har lite svårt att bestämma mig om jag är en vit människa eller trä människa. Men jag tror att jag mer och mer går över till vit och ljusgrått.

Ljusstakarna fick vi när vi förlovade oss. Sen är det en blomma som behöver vatten ser jag oopps.

Här intar vi våra måltider. Drömmen är att ha ett stort bord som många kan sitta runt. Men det kommer kanske någon gång.


Som ni ser är detta köket som jag trivs jättebra med nu sen vi målade om. Förut var det träfärgade luckor och lådor med träknoppar och sen var det blått kakel. Så det vart en ganska stor förändring. Men till det bättre.

2 kommentarer:

  1. vilken skillnad!! jag har nog inte sett det innan! öh, när var jag till dej sist?!?! ja, jag förstår att du är nöjd nu, suuuper fint!!

    SvaraRadera
  2. ja du har jätte fint och inte en sak framme hihi men vad gör man inte för at få ett fint kort. Fast å andra sidan har du ju alltid mer städat n jag på bänken för här är det oftast kaos kram jessica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig