onsdag 25 mars 2009

Svårt att bestämma mig

Ja det är ju det att bestämma sig när det finns mycket att välja på.
Det gäller bloggen som jag inte kan bestämma hur den ska se ut. Tittar runt på era och ser hur fina dem är.
Men nu är det denna design som gäller ett tag tills jag får för mig att byta igen.

Idag är det onsdag och jag sitter o väntar på att maken ska komma hem från kurs som han varit på sen måndag i Umeå.
Varit o jobbat idag, men ville vara hemma när man tittade på temperaturen ute -17 grader. Då är man inte sugen på att gå ut.
Nu vill jag ha vår så man kan få fixa lite i trädgården. Men våren känns långt bort nu och eftersom vi har så mycket snö och lite sol på vår tomt än så dröjer det nog ett bra tag till.
"Men den som väntar på något gott väntar inte för länge" brukar det väl heta.
Nu ska jag nog ta och lägga mig i soffan och invänta att Greys ska börjar på 5:an.
Må så gott.

Kram på er :-)

2 kommentarer:

  1. ja det var inte roligt då man skulle ta dottra till lekis och det var - 15 men sen på eftermiddan då jag hämta henne var det 0 så snacka om skillnad. Ja det blir ingen date idag det blir greys på var sitt håll men på lördag tar vi igen det ha det gott och tusen tack för färgen storkillen är mallig att ha samma färg som din kille hihi ha det kram jessica

    SvaraRadera
  2. Ser att du gillar samm filmer som jag :) jag har nog sett alla beck och wallander..

    Ja Vita Rummet har massor med fint, du kanske har någon inredningsbutik med liknande sortiment i närheten av dig?

    Har oxå ändrat fram och tillbaka designen på min blogg, men nu är jag nöjd..för ett tag iaf:)

    Ha en jättetrevlig helg!
    Kram M

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig