lördag 7 mars 2009

Barnfri

Idag har vi lämnat boysen hos farmor o farfar.
Jag och Morgan tänkte att vi skulle ta och gå på bio vilket man inte gör ofta.
Tänkte att vi skulle se "Män som hatar kvinnor". De som sett den säger att den är bra så det återstår att se vad man tycker.
Sen blir det nog middag ute idag. Vart vet vi inte riktigt ännu men det får bli en tanke när vi är inne i stan.
Men varför det det så att man alltid ska ha dåligt samvete mot barnen när man ska göra något sånt här. Fast någonstans så känns det skönt att vi två ska göra något för en gångs skull. Annars är det att man ska på någon fest och då får man ju inte tiden för varandra som är viktig.
Och sen barnen de lider inte. De hade ju knappt tid att säga hejdå när vi for. Och så kommer de ju hem imorgon o då är det full fart igen. Det är ju det att det blir ju så tyst i huset när de inte är hemma o "håller låda".
Men hoppas att ni får en super bra lördagseftermiddag/kväll. Ha det gott.
Kram på er :-)

2 kommentarer:

  1. vad trevligt hoppas ni får en underbar middag och en trevlig stund på bio skulle du vilja ha ett glas vin efter bio vet du var jag bor tänkte ju själv ta mig ett glas ikväll eller kanske två hihi kram jessica

    SvaraRadera
  2. HEJSAN
    Ni gör helt rätt i att ta en mys lördag för er själva och.....
    jag säger bara att filmen är super bra lika bra som böckerna
    Vi såg den förra fredagen..
    ha en bra lördag
    kram lolla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig