lördag 14 mars 2009

Händer grejor..

Ja nu händer det lite grejor här hemma. Kul. Idag var familjen in och köpte tapeter till vardagsrummet och provfärg till hallen uppe. Mycket grått vart det. Tror att hela huset kommer att gå i grått snart. Vi köpte som jag skrev provfärg till hallen för att prova lite först men det kommer att bli den färgen


Före


Efter
Kollade även efter en ny board som oxå måste upp men vi hittade ingen just i dag.
Barnen sitter uppe och kollar på TV fast det är så fint väder ute. Men när vi for hem från stan så somnade de i bilen och sen ville yngsta bada. Så nu är de nöjd med att få sitta o ta det lite lugnt. Men håller vädret i sig i morgon blir det nog en heldag ute tror jag. Det behöver man nu när man har varit förkyld ett tag.
Sen i kväll blir det väl att bänka sig framför TV med gottaposen och titta på Melodifestivalen. Tycker att det var ganska många bra låtar med i år.
Må så gott.
Kram på er :-)

3 kommentarer:

  1. ja du får titta på melodifestevalen åt mig med då jag ska ut och svänga mina lurviga hdet är jätte kul att det händer saker hemma hos er ska bli spännande att se då det är klart ha det kram jessica

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Den grå färgen så jättefin ut på väggen det blir snyggt.....
    Blir melodifestival här åxå med chips och dipp älsklingens favorit :)
    krama grabbarna
    från oss
    kram lolla

    SvaraRadera
  3. Hejsan ja jag ska ta ett glas åt dig med, här hemma är det bara jag som inte äter antibiotika max har scarlakansfeber moa och måns har det eller halsfluss magnus har halsfluss och svärmor har halsfluss och smitta ner alla utom mig, hårt virke i mig si du hihi
    Ha det gott kram jessica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig