måndag 9 mars 2009

Ett steg närmare våren

Ja i dag har det varit töväder. Solen har lyst så fint hela dagen och inne har man varit o jobbat.
Det bästa med det är ju att våren är närmare än vad den var i går när det snöade men det värsta är ju detta snömodd som blir. Men men man ska ju ha något att klaga över oxå.
Ja måndag är det och man har varit iväg och jobbat och barnen har varit på dagis. Det är skönt att komma tillbaka och jobba när man varit hemma några dagar.

När jag kom hem idag hade jag bara den yngre av barnen med mig hem. Den äldre följde med en kompis hem på lekträff. De verkade ha haft det jätteroligt.
De blir ju så stor när de får åka till en kompis utan att ha mamma eller pappa med sig. Det riktigt lyste om honom när han kom hem. Storkillen. Så vi tackar familjen Westman för den lekträffen idag.

nu är det dags att titta på bolibompa med barnen och sen ska jag och en till mamma gå på skolan på möte (föräldraråd).
Ha en trevlig måndagskväll.

Kram på er :-)

2 kommentarer:

  1. ja det var bara roligt att ha han och vi lånar gärna han igen kram jessica

    SvaraRadera
  2. TACk för ditt inlägg både här och på facebook, ja vi hade det jätte kul. Solen var varm och skön pulkbacken var kanon och korven och varmchockladen smaka underbart sen hade vi jätte kul på badhuset så tre trötta vuxna och tre trötta barn kom hem till bompa ha det bra kram jessica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig