onsdag 13 maj 2009

Trott eller ej...

men jag har varit i väg och tränat idag.
Jag och Jessica har varit iväg på Friskis & Svettis nu i kväll. Jösses vad roligt det var.
Det trodde jag inte att jag skulle tycka.
Vi var på ett baspass. Så imorgon har man nog lite ont här och där. Men det kommer nog att bli fler besök där.
Tänkte nog att vi skulle hinna med en sväng dit på lördag oxå. Då skulle de köra schlagerpass med bara schlagerlåtar vilket lät roligt.

Nä nu ska jag ta och natti natta.
Får väl se om maken måste hjälpa mig ur sängen i morgon med en spark i rumpan hihihi.
Hoppas att ni har det bra.
Kram Carina :-)

7 kommentarer:

  1. morning!!!
    vad kul att du gillade friskis....så himla bra att röra på sig men så jädrans svårt att komma igång, går mycket lättare om man är flera som kommer iväg,ja du blir nog lite stel i morgon men det går ju över som tur är
    Ha en fin torsdag
    lolla

    SvaraRadera
  2. hejsan ja visst var vi duktiga och att vi dessutom redan igår tänkte på nästa gång hiih Ha en bra dag här hemma tror jag feben äntligen börjar gå ner ha det bra kram jessica

    SvaraRadera
  3. Hejsan Carina!

    Bra jobbat....
    Själv har jag börjat att gå...och jisses vad jag går...försöker mig på en Power Walk...känner faktiskt i kroppen efter mina turer.....

    HA´en bra dag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  4. Vilka hurtisar. Min tid på Friskis & Svettis är över. Jag hade några pass, förstörde käna och sedan blev livet lite roligare.;-) Kramis

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du kom upp ur sängen i morse utan allt för stora smärtor. Ha det så gott. Kram

    SvaraRadera
  6. Ja du det ä lite tråkigt det där med blåsten o precis som du säger, varje dag! Ville komma in o önska dig en trevlig helg. Ha det så gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  7. Hallå där! Jasså har ni oxå börjat på Friskis. Jag brukar gå efter jobbet med Lina eller själv. Ska kanske gå i morgon, lördag. Verkade kul!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig