fredag 8 maj 2009

Ledig


Idag är vi lediga jag och barnen.
Förskolan är stängd idag pga utbildning eller utveckling (vet inte vad de kallar det) så då fick vi turen att ha en extra ledig dag.
Kommer nog att bli en städdag av förråden idag. Flaskor och burkar som ska återvinnas och reklamblad likaså. Sen igår satt jag och plockade i hop barnkläder som jag ska åka med till Dakapo. Så har man gjort en god gärning oxå.
Men det kändes lite konstigt igår när man satt och plocka i bäbiskläderna. Både maken och jag är nöjd på barnfronten men när man satt där kom känslorna över en. Ska jag inte har flera barn?
Ja så det kan bli men känns ändå som att nöjdheten tar över. Känner inte för att börja om.

Nä nu ska det bli lite frulle här hemma. Magen ropar efter något att äta.
Hoppas att ni får en underbar fredag.
Kram Carina :-)

5 kommentarer:

  1. Härligt med en ledig fredag, helgen blir så mycket längre. Själva har vi precis besökt öpnna förskolan här.
    Hoppas ni får en bra helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. hejsan nu har jag kommit hem från sundsvall blev bara en snabbis där lämna in daton och nu sitter jag med en lånedator, hihi så jag måste dit om två veckor igen va synd hihi.
    imorgon jobbar jag sen ska jag måla om inte magnus vill hjälpa mig med dammen, mitt projekt på verandan är snart klart bara lite målning och eldragning hihi ha det bra kram jessica

    SvaraRadera
  3. Mångagåger ar jag också tänkt att är jag färdig nu med barn..men nu vet jag säkert att jag är det..skönt..
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Åh är inte riktigt säker, men jag tror nog inte jag varitr här förrut. Det ser dock väldigt myssig ut så nu går jag till kaffebryggaren och tar en kopp och kikar runt lite här!! Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Hoppas att ni också får det mysigt och trevligt.:-) Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig