söndag 10 maj 2009

Smyckesparty

Ett halsband och en töjbar ring
Detta är vad jag handlade på smyckesparty som jag var iväg på ikväll hos en arbetskompis.
Mycket fina smycken som man ville ha men man kan ju inte handla hur mycket som helst fast man ville hihi.
Fick även mycket gott fika mums.
Nu ska jag gå och lägga mig för att ladda upp för morgondagen när vi blir hemma.
Är lite nervös för vad det kan vara som lille mannen har. Det är ju så när man inte vet. Nervositeten för vad som komma skall. För det kan vara så mycket när det gäller allergi. För någon sorts allergi måste det vara. Så hoppas att de kan säga vad det är bara. Då vet man vad som ska göras.
Ha det gott.
Kram Carina :-)

3 kommentarer:

  1. Vilka fina smycken du har köpt!!! :) Låter inge roligt de där med sonen. Håller tummarna för att de går bra för er idag! Inge roligt med allergi! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. hejsan ja även vi är hemma idag fast för mig känns det lite lyxigt då dottra inte verkar sjuk men kan ju vara smittobärare men det vet vi i morgon. Tack för att jag fick följa med på smycketparty kram jessica

    SvaraRadera
  3. hejsan
    hoppas det går bra med grabben idag....
    väldigt fina smycken du köpt hjärtat var ju supersnyggt....
    ha det gott lolla
    hälsa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig