söndag 10 maj 2009

Då var det söndag igen och helgen snart över. Gårdagen var vi ute mest hela dagen . Gick ut kl 9 och gick inte inte förrän vid fyra då vi alla var jättetrötta. Det är inte bara för kroppen att få mycket friskluft heller hihi. Vi krattade och plockade. Barnen cyklade och det var en kanon dag. Blåste gjorde det lite så det var lite kallt när solen inte var framme. Idag har vi varit ute lite mindre. Mindre sonen har troligtvis ögoninflammation eller så är det någon sorts allergi. Tänkte att jag skulle vara hemma i morgon och åka iväg så någon får titta.

Nu har mina bokstäver kommit upp på väggen och det vart ganska bra tycker jag. De gör sig bäst på håll haha. Ikväll ska jag till en arbetskamrat som ska ha smyckesparty. Det lät lite kul när hon nämnde det så jag hoppade på direkt. Tjejen som visar smyckena är tydligen hon som gör dem oxå. Lite kul att det kanske inte är så många som har dessa ännu. Hoppas att man hittar något fint.
Hoppas att ni har haft en härlig helg och att ni får en kanon vecka som kommer.
Må så gott och ta hand om er.


Kram Carina :-)

2 kommentarer:

  1. hejsan Carina
    ni verkar haft en härlig helg....
    Gillade dina bokstäver,de var jättefina
    Hoppas du hittar nåt fint på smyckepartyt ikväll...du får väl visa på bloggen... där visar man det mesta tror jag, ibland undrar jag om man blir lite skadad :-)kameran är framme hela tiden..
    Sköt om er och kram lolla

    SvaraRadera
  2. Fint med bokstäver! Få se hur jag ska göra i vårt sovum. Vill ha vita som dig, men de kommer nog inte synas då mot den ljusa väggen.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och Tack för att du tittade in hos mig